השקעה בנדל"ן בחו"ל - השקעה בטוחה ומניבה יותר - וופה הולדינגס

השקעה בנדל"ן בחו"ל – השקעה בטוחה ומניבה יותר

שתפו את הפוסט:

אין ספק שבתקופה הזו הבורסה מתפקדת כרכבת הרים והריבית על הפיקדונות בבנק נמוכה מאוד עד אפסית,

זו איננה שעתם של החוסכים אין פלא שמרבית החוסכים המעוניינים בהשקעה בטוחה, בסופו של דבר בוחרים באופציה המסורתית הבטוחה והמניבה יותר: השקעה בנדל"ן בחו"ל.

נדל"ן הוא סולידי!! מכמה טעמים:

א. הנכס הוא הבטוחה הגדולה ביותר והוא שלך ברשומות!

ב. לאנשים תמיד יהיה צורך מקום להתגורר!

ג. עלות בניית בתים חדשים הינה גבוהה בהרבה מבתים קיימים!


נדל"ן להשקעה מגלם בתוכו יתרונות משמעותיים

בראש ובראשונה, זו ממש לא חייבת להיות השקעה גבוהה. המשמעות היא שניתן לבצע גם השקעות קטנות בנדל”ן ולפזר את הסיכונים על כמה שיותר מקורות מימון.

שנית, השקעות קטנות בנדל"ן מתאימות גם לטווח קצר וגם לטווח ארוך. אם מחפשים תשואה בטווח קצר,מתמקדים בהשקעות פליפ (קניה,השבחה,מכירה) באזורים שבהם יש ביקוש מוכח לקניית דירות.
בטווח
הארוך, ניתן לרכוש דירה ולהשכיר אותה (קניה והחזקה) באופן שיניב וייצר עוד מקור הכנסה עבור משק הבית.

 

בחברתנו החלטנו להתמקד בתחום השיפוץ והמכירה בשוקי היוקרה של פלורידה. אנו מזהים כי אזורים אלו מושכים רוכשים עתירי הון היודעים להעריך נכסים שבנויים היטב ומשופצים ברמה הגבוהה ביותר ועל כך הם מוכנים לשלם.
כך אנו מרוויחים פעמיים, גם ברכישת הנכס מתחת למחיר השוק בזכות מערכת הקוד שלנו וגם במכירה, כאשר נכנסנו נמכרים ברוב המוחלט של המקרים במחירים הגבוהים ממחיר השוק.
על כך תוסיפו כי קבלן השיפוצים המבצע בשטח הוא שותף הון בחברתנו המספק את השירות הטוב ביותר, ברמה הטובה והמהירה ביותר, ובמחירים הטובים ביותר והרי לכם מוצר מנצח היודע לשכפל את עצמו כמו מכונה מספר פעמים בשנה.
קרן פלורידה היא קרן משותפת ומוכחת לעסקאות השבחה בשוקי היוקרה בפלורידה ואנו מזמינים אתכם להצטרף יחד איתנו להצלחה.

 

השארו מעודכנים

עשוי לעניין אותך גם:

כתבה ב- Mynet מודיעין על Woopa Holdings

שמחנו לערוך ראיון בלעדי עם הצוות של Mynet מודיעין ובו מנכ״ל החברה דודו דהאן ענה על כל השאלות והדברים שצריך לדעת על Woopa Holdings. לכתבה

כתבה ב- Bizportal על Woopa Holdings

שמחנו לשבת עם המומחים של Bizportal לראיון בלעדי בו מנכ״ל החברה דודו דהאן ענה על כל מה שרציתם לדעת על Woopa Holdings. לכתבה המלאה>

כתבה בMynet ירושלים על Woopa Holdings

שמחנו לערוך ראיון עם צוות מיינט ירושלים, שהגיעו לסקר את ההצלחה שלנו בשנים האחרונות ולדבר על קרנות ההשקעה החדשות שהשקנו לאחרונה בניו יורק פלורידה. לכתבה