פרמטרים לבדיקה לפני השקעת נדל"ן - וופה הולדינגס

פרמטרים לבדיקה לפני השקעת נדל"ן

שתפו את הפוסט:

לפני השקעה באזור מסוים יש לבדוק מספר פרמטרים כאלה ואחרים. הכלים הדיגטליים שקיימים בימינו מאפשרים לנו להיות יותר מעודכנים ומחייבים אותנו לשים לב למיקום הנכס, השכונה והעיר. 

 

דבר ראשון צריך לברר אם צילום הבית תואם את תמונת הנכס שקיבלתם מהחברה. יש חברות שמציגות תמונות יפות מדי. לאחר מכן יש לבדוק את הנכס המוצע בהשוואה לשאר הנכסים ברחוב – האם נחשב שונה בנראות בהשוואה לבתי השכנים, האם נראה טוב/פחות טוב , מה גודל המגרש, הסיידינג (חזית הנכס) ומצב הגג. 

בנוסף, יש לבדוק האם השכונה בה נמצא הנכס נקייה ומסודרת – האם הבתים השכנים נראים מטופחים, האם הדשא קצוץ כנדרש,  איך הכבישים נראים, האם יש פארקים באזור, ועד כמה הסביבה נקייה. גוגל מאפ עשו עבודה נהדרת ותיעדו כל עיר ורחוב בארה"ב.  התמונות שצילמו הינן אמיתיות ומוחשיות. 

– לשים לב : 

 

"בכל שכונה יש עוגנים חשובים. ככל שיהיו עוגנים רבים יותר כך תהיה השכונה אטרקטיבית יותר. מרכזי קניות, קניונים, בתי חולים, בתי ספר, אוניברסיטאות, מקומות עבודה ומפעלים נחשבים, בנקים, קאנטרי קלאב, מגרשי גולף וכו'. יש לחפש אותם באזור, ולבדוק למשל מה המרחק מהנכס. הרי כל אחד רוצה לגור במקום חי ותוסס והכל נמצא בזמינות. ככל שיהיו עוגנים רבים יותר כך הסיכוי למצוא דייר מהר גבוה יותר.".

 

"אנחנו אוהבים לקבל רשמים מהאזור גם בעזרת גוגל מאפ", אומרים בחברה. "סיור בסביבת הנכס מאפשר להתרשם מהרכבים ומהאוכלוסייה. על אף שבארה"ב מכוניות הן עסק זול יחסית לארץ אך ג'יפים ומכוניות יוקרה בחניות ובדרך זה משהו שמעיד על העובדה כי השכונה נחשבת טובה.

 

יש להבהיר כי הימצאותם של ג'יפים בחניות ובדרך לאו דווקא מעידה על שכונה עשירה, אך היא בהחלט מעידה על שכונה במעמד ביניים, שיוכלו לשלם לי כמשקיע את השכירות עבור הנכס שלי. ניתן להתרשם מהאנשים שמצולמים באותו רחוב: איך הם נראים, מה לובשים וכו'. בנוסף, יש אתרים שנותנים את נתונים סוציואקונומיים על השכונה בצורה מדויקת יותר". חשוב לוודא שמצב האוכלוסייה הוא טוב מבחינה כלכלית ולא נמצא באזורי סלאמס ופשע.

השארו מעודכנים

עשוי לעניין אותך גם:

כתבה ב- Mynet מודיעין על Woopa Holdings

שמחנו לערוך ראיון בלעדי עם הצוות של Mynet מודיעין ובו מנכ״ל החברה דודו דהאן ענה על כל השאלות והדברים שצריך לדעת על Woopa Holdings. לכתבה

כתבה ב- Bizportal על Woopa Holdings

שמחנו לשבת עם המומחים של Bizportal לראיון בלעדי בו מנכ״ל החברה דודו דהאן ענה על כל מה שרציתם לדעת על Woopa Holdings. לכתבה המלאה>

כתבה בMynet ירושלים על Woopa Holdings

שמחנו לערוך ראיון עם צוות מיינט ירושלים, שהגיעו לסקר את ההצלחה שלנו בשנים האחרונות ולדבר על קרנות ההשקעה החדשות שהשקנו לאחרונה בניו יורק פלורידה. לכתבה